Pages

December 17, 2010

waktu praktikal kite kene kerja..

Saye sudah praktikal..
oh yeay..pejam celik pejam celik...(wat skang)
dah 3 mgu saye praktikal...


b4 ni,,penah btaw kan kan saye praktikal tok menghabiskan kehendak UiTM..
nk sangat kan..kan dah praktikal ni..
fuhh..praktikal byk kje wo...

P to da E 
to da N 
to da A 
and T.
PENAT ok praktikal ni..(nada perli,,mesti ade yg tau cmne nak wat nada ni)
cam segmen sentap dalam cerita OH YEAH..
tau x??
korang tgk x??
kelakar habis2an..
tunjuk ibu jari tgn to AFDLIN SHAUKI..

setiap praktikal student dibekalkan 1 meja kan..
tapi ak bukan sahaje meja,,malahan aku dpt BILIK ok..

meh roger bilik opis aku..
tunjuk sikit2 je..t korang jeles..


ni la die opis gua...paham x nape senang2 je aku dapat bilik?


sume ini,,dibelakang aku..jeles x???

dah xpayah nak bermimpi pegi overseas..kt sini ari2 sejuk.

 hahahaha...jeles x skang???
jeles laaa....
ni lg 1,,mesti korang jeles habis..


see,,dimana ade jalan disitu ade HIGHWAY..dr OPIS ak leh tgk permandangan =P




ok2..nak share gn korg ak nye keje sepanjang 2 ari ni...
bZ meh...see..ni mesti lg korg jeles coz ak byk kje...
bZ sgt..
tgk bawah..
(bkn bawah korg,,scroll down la mouse korg tu)






ni la koje aku,.,see...sume blog nak dibace..FB harus on..padehal xde pape pong.

wahahahaa...see...
klu la saudara saudari pelik..
ape tah lg saye ni..
klu takat on9 ni..
kat RUMAH pon saye leh buwat..
tp ape nk wat lg..

klu diminta keje..
akak supervisor will said: 
xde kje la dik..
akak pon xtau nk bg kje pe,,g la tolong sape2 yg nk pertolongan..



then tnye org len pon,,sebegitu rupe..klu ade pon..
PHOTOSTAT je..tak mencabar lgsg..
belagak tuu..



BOS dtg...cuak..
bYe..
nEVES meh..
mampos aku...
hahahaha..
padan muke ko zat..
daaaaa
:))






2 comments:

Anonymous said...

at least ko leh facebooking.blogging..kite org ni curi2 kot nk wat semua tu..ahahahaa..tp aku mmg jeles trhadap bilik ko n pemandangan tu..siyes..hehe

housematemu>bai

Ezat Ruslan said...

thank you bai..
aku tau ko jeles..
hahahah..sume ckp cam store..
mmg pon kot,,sume plan kat dalam ni...
aah..ko mmg bz,, nk jumpe ko dlm FB pon ssh...
wiii..mlm ko on9 ak da tdo..
hehehehhe

nRelate - Posts Only

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

walk TogetheR

Daisypath Anniversary tickers

SoCCer

click me 2x


.