March 21, 2011

gelak BOLEH tegangkan MUKE


Percaye Atau tidak...
GELAK boleh menegangkan muke...
plus leh menCOMELkan muke..
xde lah nampak tua...
kaannnn...
korang percaye x????
lantak la klu xcaye sebab saye percaye...
nanti saye Tunjuk kan BUKTI...
wiiii...

tadi dok ngeCHAT gn Member aka HOUSEmate aka CLASSmate thn lepas...means that EX la sume tu kan
hihihihihihihi...
mule2 CHAT psal keADOREan kami kat 
MAT JIJAN...kenal x???
hehehhe.. Zizan Raja Lawak laaa...

Pinjam Gambor dr Belog len..TQ

dari cite tentang beliau...
bertukar ke cerita pasal EX Hm n Cm ni mase kat umah sewe..


die tgk 1 cite ni n gelak gile2 tahap DAMn...
1 umah dengar laaa...sampai dapor sore die...
(dapor gn HALL sebelah2 je, beze setapak kaki berok, bukan sekangkang)


pk2 nye pk..ye..cite SPONTAN versi raye...


tapi yg kelakar tu xde lak...KUala Lumpur2..


lagi 1 yg leh wat kitorang gelak Guling2 kat umah..
haaa....gaye ni pon jd IKUTAN kitorg..
Mat Khair yg ajar tgk CITER ni..
TqVM K


tegangkan muke korang bile tgk 2 Cite yg berbeze ni tp HASIL tgn ProDUSER yg sama..


Big HUG thax to HIM....


Credit to AFDLIN SHAUKI...


lupe2..koprg caye x GELAK leh tegangkan muke???
xcaye???
cer Tengok!!


KAKAK BAI..muke tua ke??

Ika...Tua ke muke die bile disamping 2 org MAMAT ni???

DODOL aka Fara..

haaaa..tak kannn..


tak la nmpak cm usie kami sebenar kan...
umur kami ssshhhhh...hihihihi....


ni la hasil2 asik GELAK je kat uMAH sewe...
ni br sikit..tgk sambungan nnti ea...


yg penting COMEL n rupe mestilah CUTE..


jgn
TUA SEBELOM USIE OK...


pssst: TUA atau MUDA bkn nye masalah but,,,selalu lah wat PErangai ikut mase n Keperluan yg penting...jgn nak KANAK2 sgt ok...







No comments:

Loading...

nRelate - Posts Only

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

walk TogetheR

Daisypath Anniversary tickers

SoCCer

click me 2x

.